miercuri, 29 aprilie 2009

Pe la Sat...

De la leapsa sa trecem putin la plimbarile pe care le-am avut prin Bucuresti. Cea mai importanta pentru noi, a fost cea de la Muzeul Satului ,,Dimitrie Gusti''. Imediat dupa cea am plecat de la Preselectia Olimpiadelor, acesta a fost locul unde am aterizat.

Desi eram foarte obositi, mai ales psihic, nu ne-am lasat pana nu am vizitat aproape toate casele care se intindeau tantos inaintea noastra. Sa curga pozele!





























































Ne era mila de piciorusele lu Jenny, pentru ca facuse bataturi de la mersul pe jos (las' ca in viitor o sa ai picioare frumoase). Si astfel am uitat pentru moment de intrebarile referitoare la prestatia noastra in fata juriului.
Rezultatul nu ne-a descurajat, din contra, ne-a ambitionat si mai mult, iar cu ajutorul unui ,,PR eficient'' (vorba Elenei), la anul vom fii cei mai buni.

Un comentariu: