marți, 21 aprilie 2009

Am folosit si noi cupoanele de tren!!!!!!!

Eu sunt racit. Ana si Elena sunt obosite, Jeny s-a trezit la 3:00, iar Oana urca in tren de la Cernavoda. Ne-am luat provizii cat pentru o luna... 7 sandvisuri la mine, 4 la Elena, o cutie de bomboane, energizant, s.a.m.d. Nu i-am dat de banuit nasului, deci ... suntem inca normali. Cam asa s-a desfasurat calatoria noastra spre Bucuresti.

Am ajuns la 12:30. Dupa ce am asteptat-o pe Jeny la gara si am mancat din nou cartofi prajiti (secretul succesului nostru), am luat-o la pas prin oras. Am ajuns si in Cismigiu. Ne-am prabusit pe banci in timp ce unii inconjurau parcul de 3 ori (cat am numarat noi...), iar altii faceau demonstratii cu animalele lor de casa dresate - un caine lup de juma' de metru inaltime si un metru lungime.

Ne-am baut lapticul de seara si ne-am apucat de disecat planul de campanie ... iar ne-am certat. Vrem sa mancam si sa bem in acelasi timp, sa vorbeasca si unul si celalalt, unul vrea sa probeze camasa, iar eu nu mai gasesc servetele sa-mi suflu nasul. Nu va faceti griji! Am reusit sa ne facem si prezentarea, sa ne repartizam paturile, sa ne organizam orarul de maine. Ce mai! Suntem o echipa cu adevarat!


Radem, glumim, dar nu parasim echipa! ...

2 comentarii:

  1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  2. Salut,
    Sa reveniti curand cu un post, sa povestiti cum ati pasit la prezentare si cum v-ati calificat la finala. :D

    RăspundețiȘtergere